Prijslijst:

 

Bij ons krijgt u altijd gratis professioneel advies! 




Knippen                 

LET OP !! VANAF 1 DECEMBER 2023 ZIJN DE PRIJZEN AANGEPAST !!

  • Dames wassen, knippen & drogen            vanaf    € 31,75
  • Heren wassen & knippen                                     € 26,75  
  • Kinderen t/m 9 jaar                                vanaf    € 18,50  
  • Kind wassen                                                       € 1,00 
  • Masker                                                               € 3,00 


  



 Kleuringen  

  • Uitgroei verven                                   vanaf      € 35,75  
  • Toeslag                                              vanaf      € 7,50 
  • Folie's 1/3                                          vanaf      € 36,75  
  • Folie 2/3                                            vanaf      € 46,75
  • Folie 3/3                                            vanaf      €66,75




            



Cadeaubon


   Het is bij ons ook mogelijk om een cadeaubon te kopen in het door uw   

   gewenste bedrag. (minimaal 10 euro)

 

 


kapper in leiden, Kapsalon in Leiden, kapper leiden, Kapsalon leiden, goedkope kapper in leiden, beste kapper in leiden, topkapper in leiden, haar laten verven in leiden, haar laten knippen in leiden, Sterren Kappers, topstylist in leiden,wendy schuur, charissa de ridder, kapster leiderdorp, paula sinteur, kapper leiderdorp




Kosten niet tijdig afzeggen afspraak!

Helaas kwam het in 2022 steeds vaker voor dat onze klanten niet kwamen opdagen tijdens hun afspraak.

Vanaf Januari 2023 gaan wij klanten die niet uiterlijk 24 uur voor hun afspraak afzeggen noteren. 

Wij zullen bij hun volgende afspraak 50% van hun vorige afspraak extra rekenen ter compensatie van onze misgelopen werktijd.

Wij bedanken jullie voor het begrip en hopen natuurlijk dat iedereen vanaf nu op tijd is of zich op tijd afmeld.



Ontevreden ?

Bent u na uw behandeling  ontevreden, is uw haarkleur niet mooi of is uw haar verkeerd geknipt. 

Als u contact opneemt binnen 3 dagen willen wij het probleem indien mogelijk en wanneer het terecht is voor u kosteloos oplossen. 

Neemt u pas na 3 dagen contact met ons op dan moeten wij helaas gedeeltelijke kosten in rekening brengen.